مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 بهمن 1401 ساعت 09:162023-02-14سياسي

چگونه با پشیمانی بعد از طلاق کنار بیاییم؟


به طور طبیعی بعد از طلاق افسردگی و احساس تنهایی به وجود می آید؛ ولی اگر تصمیم درست گرفته شده باشند و با سود و زیان این تصمیم آگاه هستند، - می دانند یکی از زیان های طلاق مواجهه با احساس تنهایی است.

آرزو شیروانیان، مشاور خانواده، در گفت وگو با ایسنا عنوان کرد: طلاق بالاترین نمره استرس بعد از ازدست دادن یک عزیز را دارد و حتی اگر طلاق به خواست خود افراد نیز انجام شده باشد باز هم از دستیابی به رویاها و اهدافی ناکام شده و قاعدتاً باید دوره سوگواری داشته باشد.

وی با تأکید بر اضطراب آور بودن طلاق بیان کرد: طلاقی که با فرزند و بدون فرزند انجام می شود شرایط متفاوتی را دارد و افراد وقتی با فرزند از یکدیگر جدا می شوند جایگاه همسر بودن را به اتمام رساندند اما جایگاه والد بودنشان تا مادام پابرجا است.

وی با بیان اینکه زوج هایی که با فرزند از یکدیگر جدا می شوند باید قبل از طلاق در مورد نحوه برخورد با فرزند و جایگاه پدر و مادر بودن به توافقاتی برسند، اضافه کرد: وقتی که افراد با فرزند جدا می شوند باید بدانند جایگاه والد بودن را از دست نمی دهند و علاوه بر تصمیمی که برای زندگی خوشان می گیرند این یک تصمیم درباره زندگی فرزندشان نیز هست.

وی بیان کرد: زمانی که افراد پدر و مادر می شوند و تصمیم به قبول والد بودن می گیرند باید بدانند وظایف و انتظاراتشا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چگونه با پشیمانی بعد از طلاق کنار بیاییم؟

چگونه با پشیمانی بعد از طلاق کنار بیاییم؟