مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 بهمن 1401 ساعت 09:262023-02-14سياسي

اختصاص 3 پارک شهر یزد برای اسکان مسافران نوروزی


رییس کمیسیون خدمات و محیط زیست شهری شورای اسلامی شهر میراث جهانی یزد از اختصاص پارک های کوهستان، بزرگ شهر و ملل جهت اسکان مسافران نوروزی این شهر خبر داد و اعلام کرد: - برگزاری اغلب مراسم های فرهنگی شهرداری برای بازه زمانی افطار تا سحر تدارک دیده شده است.

فاطمه زارع در جلسه با مدیران حوزه خدمات شهری شهرداری، از برنامه ریزی برای استقبال از مسافران نوروزی برای نوروز 1402 خبر داد و افزود: تشکیل کمیته های هشت گانه ستاد تسهیلات نوروزی شامل کمیته های خدمات شهری، کمیته زیربنایی و حمل و نقل، کمیته فرهنگی - هنری و گردشگری، کمیته امور پشتیبانی و مالی، کمیته اداری و فناوری، کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات، کمیته امنیتی و حراست و کمیته بازرسی و پاسخگویی، به منظور برنامه ریزی بهتر برای استقبال از مسافران نوروزی در شهرداری تشکیل شده است.

وی ادامه داد: ساماندهی ورودی ها، زیباسازی سیما و منظر شهری، رنگ آمیزی ها، مکان های اسکان، المانهای های نوروزی، اجرای جشن ها و برنامه های فرهنگی، نظافت شهر به ویژه بافت تاریخی و موضوع ترافیک، به صورت ویژه در این کمیته ها بررسی می شود.

وی گفت: باتوجه به جلساتی که در ستاد تسهیلات نوروزی برگزار شد، فضاسازی شهری، گل کاری، آماده سازی فضای سبز و نصب المان های نوروزی در آستانه بهار در سطح شهر یزد در حال انجام اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 3 پارک شهر یزد برای اسکان مسافران نوروزی

اختصاص 3 پارک شهر یزد برای اسکان مسافران نوروزی