مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 بهمن 1401 ساعت 09:312023-02-14سياسي

فراهم کردن امکانات برای مردم و میزبانی از مسافران نوروزی


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران در آستانه سفرهای نوروزی تمامی دستگاه های اجرایی این استان را مکلف به افزایش خدمت رسانی و رفع نیازهای مردم و مسافران کرد.

- ایسنا/مازندران معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران در آستانه سفرهای نوروزی تمامی دستگاه های اجرایی این استان را مکلف به افزایش خدمت رسانی و رفع نیازهای مردم و مسافران کرد.

روح الله سلگی دیشب در جلسه ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی مازندران با تاکید بر ضرورت افزایش تلاش های خدماتی و امدادی برای رفع نیازهای مردم و مسافران در آستانه سال نو خواستار بررسی و رفع موانع خدمات دهی به مسافران نوروزی این استان شد.

وی با اشاره به اهمیت کنترل قیمت اجناس و نظارت بر فعالیت بازار، فرمانداران استان را مسئول کنترل بر قیمت ها و کنترل بازار دانست و افزود: برخورد قاطع با برهم زنندگان عرضه و تقاضا در بازار با مسئولیت فرمانداران و عوامل نظارتی و تعزیرات حکومتی ضرورت دارد.

وی حضور میدانی و جهادی فرمانداران و مدیران دستگاه های اجرایی را برای کنترل بازار و خدمات رسانی به مسافران خاطرنشان کرد و گفت: راه اندازی تیم های بازرسی از سوی فرمانداران در شهرستان ها برای اعمال نظارت بهینه و کنترل قیمت ها با بکارگیری عوامل تعزیرات حکومتی تامین کننده رضایت مردم و مسافران خوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فراهم کردن امکانات برای مردم و میزبانی از مسافران نوروزی

فراهم کردن امکانات برای مردم و میزبانی از مسافران نوروزی