مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 بهمن 1401 ساعت 09:502023-02-14اقتصادي

130 کیلوگرم گوشت مرغ تاریخ منقضی در سبزوار ضبط و معدوم شد


رییس شبکه دامپزشکی سبزوار از ضبط و معدوم سازی 130 کیلوگرم گوشت مرغ تاریخ منقضی در سبزوار خبر داد.

- دکتر زیدآبادی در گفت و گو با ایسنا ضمن بیان این نکته که نظارت بر تولید و توزیع بهداشتی و اصولی فرآورده های خام دامی در مراکز عرضه، سردخانه ها، کشتارگاه ها از وظایف دامپزشکی است، تصریح کرد: یکی از اقدامات مؤثر و مطلوب در زمینه ارتقاء مسائل بهداشتی در تولید فرآورده های دامی تشدید نظارت ها بر تولید و توزیع این محصولات است.

وی در ادامه گفت: طی بازرسی های بهداشتی انجام شده توسط بازرسان شبکه دامپزشکی سبزوار، 130 کیلوگرم گوشت مرغ تاریخ منقضی از یکی از فروشگاه های عرضه فراورده های خام دامی شهرستان، ضبط و معدوم شد.

رییس شبکه دامپزشکی با بیان اینکه پرونده واحد صنفی خاطی برای پیگیری های قضایی در دست اقدام است، تصریح کرد: امنیت غذایی و ارتقاء بهداشت مواد غذایی مصرفی شهروندان از مهمترین اهداف دامپزشکی به شمار می رود که باید اقدامات لازم در زمینه توسعه این امر انجام شود.

وی از شهروندان خواست؛ به منظور ارتقاء سطح سلامت و بهداشت فرآورده های خام دامی درصورت مشاهده هرگونه تخلف در مراکز عرضه، کشتارگاه ها، سردخانه های نگهداری مواد خام دامی، مراتب را به شبکه دامپزشکی اطلاع داده تا اقدامات و بررسی های لازم انجام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

130 کیلوگرم گوشت مرغ تاریخ منقضی در سبزوار ضبط و معدوم شد

130 کیلوگرم گوشت مرغ تاریخ منقضی در سبزوار ضبط و معدوم شد