مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 بهمن 1401 ساعت 09:502023-02-14دانش

حمایت جهاد دانشگاهی از دانش آموزان دارای طرح های برتر پژوهشی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، حسن مسلمی نایینی رییس جهاددانشگاهی با همراهی الهام یاوری معاون وزیر آموزش و پرورش و رییس سازمان ملی پرورش استعداد های درخشان و برخی از مدیران ارشد این وزارتخانه با حضور در کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان از .

- رییس جهاددانشگاهی از اولین نمایشگاه دستاورد ها و طرح های پژوهشی برتر دانش آموزان بازدید کرد و از آمادگی این نهاد برای حمایت از این دانش آموزان جهت به ثمر رساندن طرح هایشان سخن گفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، حسن مسلمی نایینی رییس جهاددانشگاهی با همراهی الهام یاوری معاون وزیر آموزش و پرورش و رییس سازمان ملی پرورش استعداد های درخشان و برخی از مدیران ارشد این وزارتخانه با حضور در کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان از اولین نمایشگاه دستاورد ها و طرح های پژوهشی برتر دانش آموزان مدارس متوسطه دوره اول و دوم سمپاد بازدید کرد.

حسن مسلمی نایینی در این بازدید با برخی از دانش آموزان دارای طرح های پژوهشی برتر در نمایشگاه پیرامون طرح هایشان به گفتگو نشست و گفت: آماده ایم تا زمینه بازدید این دانش آموزان از دستاورد ها و فناوری های پیشرفته در مجموعه جهاددانشگاهی را فراهم کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت جهاد دانشگاهی از دانش آموزان دارای طرح های برتر پژوهشی

حمایت جهاد دانشگاهی از دانش آموزان دارای طرح های برتر پژوهشی