مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 بهمن 1401 ساعت 09:552023-02-14اقتصادي

18 هزار هکتار مزارع گندم و جو مازندران مبارزه شیمیایی شد


مدیر حفظ نباتات جهاد کشاورزی مازندران از مبارزه شیمیایی با آفات و بیماری ها و علف های هرز در 18 هزار و 474 هکتار مزارع گندم و جو استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی جهادکشاورزی مازندران، عبدالرحمن زاغی درباره مبارزه شیمیایی با عوامل خسات زا در مزارع گندم و جو استان مازندران، اظهار کرد: از ابتدای امسال تاکنون با آفات، بیماری ها و علف های هرز در 18 هزار و 474 هکتار مزارع گندم و جو استان مبارزه شیمیایی شد.

مدیر حفظ نباتات سازمان جهاد کشاورزی مازندران با اشاره به مبارزه شیمیایی با آفات و علف های هرز در 15 هزار و 668 هکتار مزارع گندم استان، افزود: مبارزه با آفات در یک هزار و 848 هکتار مزارع گندم استان انجام شد که یک هزار و 688 هکتار آن علیه حلزون، 135 هکتار با سوسک سیاه زابروس و 25 هکتار با کرم مفتولی بود.

زاغی با بیان اینکه مبارزه با علف های هرز پهن برگ در 13 هزار و 820 هکتار، کشیده برگ در 5 هزار و 356 هکتار و توام در 4 هزار و 602 هکتار مزارع گندم استان انجام شد، اضافه کرد: مبارزه با علف های هرز مزارع گندم استان با استفاده از سموم گرانستار، توفوردی، پوماسوپر، آکسیال، آتلانتیس، آتللو، تیفیس و ویکیلیس صورت گرفت.

مدیر حفظ نباتات سازمان جهاد کشاورزی مازندران در خصوص مبارزه شیمیایی با آفات، بیماری ها و علف های هرز در مزارع جو استان، گفت: تاکنون مبارز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

18 هزار هکتار مزارع گندم و جو مازندران مبارزه شیمیایی شد

18 هزار هکتار مزارع گندم و جو مازندران مبارزه شیمیایی شد