مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 بهمن 1401 ساعت 09:552023-02-14سياسي

گلوبال تایمز: سفر رییسی به چین خنثی کننده توطئه های غرب علیه تهران و پکن است


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، سید ابراهیم رییسی بنا به دعوت رسمی «شی جینپینگ» همتای چینی خود، در صدر یک هیات عالی رتبه اقتصادی و سیاسی بامداد امروز سه شنبه وارد پکن شد.

- تارنمای روزنامه گلوبال تایمز چین در سرمقاله ای با عنوان رییسی خوش آمدی/ ایران و چین بی اعتنا به رویکرد های آمریکا و غرب ، سفر جاری رییس جمهوری اسلامی ایران به چین را حائز اهمیت فراوان برای دو کشور دانسته و آن را گامی موثر در جهت خنثی سازی توطئه های آمریکا و غرب علیه کشور های مستقل می داند.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، سید ابراهیم رییسی بنا به دعوت رسمی شی جینپینگ همتای چینی خود، در صدر یک هیات عالی رتبه اقتصادی و سیاسی بامداد امروز سه شنبه وارد پکن شد.

بر اساس گزارش گلوبال تایمز چین، این سفر برای دو کشور هم از منظر روابط دو جانبه و هم از منظر بین المللی از اهمیت بسیار فراوانی برخوردار است.

بنظر می رسد در جریان سفر سه روزه رییس جمهوری ایران به چین تعداد زیادی اسناد همکاری میان دو کشور امضا شود.

به استناد این گزارش خبری، شی در دیدار با رییس جمهوری ایران در حاشیه اجلاس سازمان همکاری شانگ های در سمرقند در سال گذشته میلادی خاطرنشان کرد چین به روابط پکن و تهران از منظری راهبردی و بلند مدت می نگرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گلوبال تایمز: سفر رییسی به چین خنثی کننده توطئه های غرب علیه تهران و پکن است

گلوبال تایمز: سفر رییسی به چین خنثی کننده توطئه های غرب علیه تهران و پکن است