مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 بهمن 1401 ساعت 10:132023-02-14ورزشي

تیم چندصد میلیاردی نکونام به بحران زده های بدهکار هم می بازد/ مار بزرگ بی زهر!


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، فولاد خوزستان یکی از ضعیف ترین دوران حرفه ای خود را در سطح اول فوتبال ایران پشت سر می گذارد و تقریباً در مقابل هیچ حریفی، حرفی برای گفتن ندارد، خواه آن تیم، یکی از چهار تیم مدعی بالای جدول باشد، خواه تیمی در قعر جدول که حتی به دلیل بدهی، از هتل شهر خود اخراج می شود، اما فردای همان روز، فولاد چند صد میلیاردی را با دو گل بدرقه می کند.

این نشانه هزینه کردهای چند صد میلیاردی باشگاه فولاد خوزستان برای خواسته های مربی است که جز بدون ستاره های فوتبالی، قادر به نتیجه گیری نیست که القصه، در فصل جاری با همین ستاره ها نیز حرفی برای گفتن و زهری برای ریختن نداشت.

مربی که همه طور امکانات برای وی فراهم بود و از لحاظ منابع مالی نیز، باشگاه فولاد برای وی کم نگذاشت و اگر قرارداد مربیان لیگ برتر افشاء میشد، مشخص می شد که او در میان چهار مربی گران قیمت لیگ برتر قرار دارد و با قراردادی سرسام آور که شاید در دو تیم دیگر استان خوزستان، این رقم، هزینه بستن یک تیم کامل باشد! در گزارش های پیشین، به بازی های نه چندان زیبای فولاد، به فوتبال محافظه کارانه ای که سرمربی این تیم به بازیکنان القا می کند اشاره شد، اما فاجعه فنی که در این باشگاه خوزستانی در حال رخ دادن است، فرا تر از این حرف هاست و  این تیم به فرصت های اندکی که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تیم چندصد میلیاردی نکونام به بحران زده های بدهکار هم می بازد/ مار بزرگ بی زهر!

تیم چندصد میلیاردی نکونام به بحران زده های بدهکار هم می بازد/ مار بزرگ بی زهر!