مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 بهمن 1401 ساعت 10:392023-02-14سياسي

بیانیه مجمع نخبگان جهان اسلام/ هندسه قدرت در جهان در حال تغییر است


مجمع نخبگان جهان اسلام، با صدور بیانیه ای به اقدامات توهین آمیز اخیر در کشورهای اروپایی، واکنش نشان داد و نوشت: با یک نگاه ساده و اجمالی می توان دریافت که هندسه قدرت در جهان در حال تغییر است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، مجمع نخبگان جهان اسلام، با صدور بیانیه ای به اقدامات توهین آمیز اخیر در کشورهای اروپایی، واکنش نشان داد.

متن کامل این بیانیه که با عنوان چرا اسلام ستیزی و قرآن سوزی؟! منتشر شده است، به شرح زیر می باشد: توهین اخیر نشریه شارلی ابدو فرانسوی به رهبر فرزانه انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه ای و بالاتر اهانت نشریه یولاندز دانمارکی به ساحت مقدس پیامبر عظیم الشأن اسلام و بالاتر جسارت نشریات سوئدی و هلندی به کتاب آسمانی قرآن کریم، اقداماتی است که غرب از سر استیصال و درماندگی شروع کرده است و مجلات زنجیره ای و وابسته به دولت های غربی هرکدام نقشی را برعهده گرفته اند و این نقش را با توجه به شرایط پیش آمده ایفا می کنند.

تحلیل این حجم اهانت و دشمنی بسیار پر اهمیت است.

از نگاه قریب به اتفاق نظریه پردازان غربی جهان غرب، از لحاظ سیاسی پس از چهار قرن سلطه بلامنازع در حال افول است و تمدنهای آسیایی از ابعاد قدرت نظامی، اقتصادی و سیاسی در حال گسترش می باشند و با شکل گیری جهان چند تمدنی دیگر جهان در سیطره بریتانیا، فرانس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیانیه مجمع نخبگان جهان اسلام/ هندسه قدرت در جهان در حال تغییر است

بیانیه مجمع نخبگان جهان اسلام/ هندسه قدرت در جهان در حال تغییر است