مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 بهمن 1401 ساعت 10:422023-02-14بين الملل

اعتراض وزیر دفاع فرانسه به یک فیلم ابرقهرمانی هالیوود


وزیر دفاع فرانسه به نحوه به تصویر کشیدن نیروهای فرانسوی مستقر در آفریقا در یک فیلم هالیوودی اعتراض کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، سباستین لوکورنو، وزیر دفاع فرانسه شکل به تصویر کشیده شدن سربازان فرانسوی مستقر در آفریقا در یک فیلم ابرقهرمانی هالیوودی تحت عنوان پلنگ سیاه: واکاندا تا ابد اعتراض کرده و آن را غلط و گمراه کننده خواند.

لوکورنو در توییتی درباره این فیلم به نمایش در آمده در ماه نوامبر در فرانسه و آمریکا گفت، شباهت بین یک گروه تخیلی از مزدوران خبیث به نمایش در آمده در این فیلم با اعضای ارتش فرانسه را شدیدا محکوم می کند.

در داستان این فیلم، یک کشور آفریقایی تخیلی به نام واکاندا در مواجهه با تلاش کشورهای غربی برای در کنترل گرفتن منابع فلزی تخیلی در سراسر قاره قرار گرفته است.

در یک صحنه از این فیلم که توسط وزیر دفاع فرانسه در توییتر بازنشر شد، گروهی از سربازان دیده می شوند که دست هایشان از پشت بسته شده و یونیفرم هایی بسیار مشابه با یونیفرمهای سربازان فرانسوی مستقر در منطقه ساحل در آفریقا پوشیده اند و به مقر سازمان ملل در شهر ژنو آورده می شوند.

در این صحنه از فیلم، این نیروهای مزدور بعد از حمله به یک پست دیده بانی در کشور مالی توسط واکاندایی ها به اسارت گرفته می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتراض وزیر دفاع فرانسه به یک فیلم ابرقهرمانی هالیوود

اعتراض وزیر دفاع فرانسه به یک فیلم ابرقهرمانی هالیوود