مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 بهمن 1401 ساعت 10:512023-02-14اجتماعي

امدادرسانی به 76 خودرو و اسکان اضطراری 100 نفر/ انبار امدادی جوابگوی نیاز نیست


رییس هلال احمر شهرستان تربت حیدریه از رهاسازی 76 مورد خودرو که به دلیل برف و کولاک از داخل محور منحرف شده بودند و همچنین اسکان اضطراری 100 نفر طی 24 ساعت گذشته خبر داد.

- ایسنا/خراسان رضوی رییس هلال احمر شهرستان تربت حیدریه از رهاسازی 76 مورد خودرو که به دلیل برف و کولاک از داخل محور منحرف شده بودند و همچنین اسکان اضطراری 100 نفر طی 24 ساعت گذشته خبر داد.

محمد امانی در گفت و گو با ایسنا خاطرنشان کرد: در پی بارش برف و کولاک که منجر به مسدود شدن گردنه سبز و خماری شد نیروهای هلال احمر این شهرستان برای امدادرسانی به این مناطق اعزام شدند.

وی از رهاسازی 76 مورد خودرو که از داخل محور منحرف شده بودند و همچنین اسکان اضطراری 100 نفر که بین آنها پتو و اقلام غذایی توزیع شد طی 24 ساعت گذشته خبر داد و اظهار کرد: یک مورد واژگونی خودرو به دلیل انحراف از محور داشتیم که پس از رهاسازی مصدوم تحویل نیروهای اورژانس شد.

رییس هلال احمر شهرستان تربت حیدریه عنوان کرد: علاوه بر نیروهای پایگاه کامه و گرماب تربت حیدریه، دو تیم نیز با استعداد 10 نفر نیروی نجاتگر از خود شهرستان هم به داخل محور برای امدادرسانی به در راه ماندگان اعزام شدند.

وی با بیان اینکه اکنون تمامی نیروهای هلال احمر در آماده باش کامل هستند تا در صورت نیاز بلافاصله وارد محور شوند، گفت: تعدادی از نی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امدادرسانی به 76 خودرو و اسکان اضطراری 100 نفر/ انبار امدادی جوابگوی نیاز نیست

امدادرسانی به 76 خودرو و اسکان اضطراری 100 نفر/ انبار امدادی جوابگوی نیاز نیست