مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 بهمن 1401 ساعت 10:572023-02-14سياسي

برگزاری تورهای دوجانبه گردشگری میان ایلام و سلیمانیه عراق


مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ایلام گفت: تورهای دوجانبه گردشگری میان ایلام و سلیمانیه عراق برگزار می شود.

- فرزاد  شریفی مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ایلام صبح امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام از برگزاری تورهای دو جانبه گردشگری میان ایلام و سلیمانیه عراق خبر داد و گفت: حضور گردشگران در استان ایلام علاوه بر معرفی جاذبه های تاریخی و صنایع دستی، سودآوری مناسبی را نیز برای بخش خصوص به همراه دارد.

وی افزود: در نمایشگاه  بین المللی گردشگری تهران جلسه با مدیران دفاتر گردشگری سلیمانیه با هدف کمک به توسعه، ایجاد و حفظ اشتغال در زمینه گردشگری داخلی فم تور فعالان گردشگری کشور عراق  جهت معرفی ظرفیتهای استان ایلام و توسعه همکاری برگزار شد.

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان ایلام گفت: هدف اصلی از برگزاری این تورها آشناسازی فعالان گردشگری عراق به عنوان کشور بازار هدف این استان، ترویج و تبلیغ سفر ایمن و هوشمند در معرفی ظرفیت های گردشگری ایلام به منظور مدیریت سفر و تحریک تقاضا و ایجاد اعتمادسازی است.

شریفی در پایان گفت: شناسایی و معرفی جاذبه های گردشگری ایلام، استفاده از ظرفیت بازار عراق برای توسعه گردشگری استان مخصوصاً گردشگری سلامت و میزان شناخت و حجم تقاضا در بازار هد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری تورهای دوجانبه گردشگری میان ایلام و سلیمانیه عراق

برگزاری تورهای دوجانبه گردشگری میان ایلام و سلیمانیه عراق