مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 بهمن 1401 ساعت 11:012023-02-14سياسي

ساخت شهر جدید با وجود آسیب های اجتماعی، زیست محیطی و اقتصادی


در آستانه ایام دهه فجر انقلاب اسلامی و با وجود انتقادهای صاحب نظران و اساتید دانشگاه، طرح تفصیلی شهر جدید «اکباتان» یا همان «حورا»ی سابق در همدان به طور رسمی تصویب شد و چندی پیش مدیرکل راه و شهرسازی همدان خبر از آغاز عملیات اجرایی احداث این شهر داد.

- در نشست بررسی الزامات احداث شهر جدید در همدان 2 مطرح شد؛ ساخت شهر جدید با وجود آسیب های اجتماعی، زیست محیطی و اقتصادی ایسنا/همدان در آستانه ایام دهه فجر انقلاب اسلامی و با وجود انتقادهای صاحب نظران و اساتید دانشگاه، طرح تفصیلی شهر جدید اکباتان یا همان حورا ی سابق در همدان به طور رسمی تصویب شد و چندی پیش مدیرکل راه و شهرسازی همدان خبر از آغاز عملیات اجرایی احداث این شهر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شهر جدیدی که به گفته مسئولان قرار است سرریز جمعیتی همدان را در 16 کیلومتر آن طرف تر به دوش بکشد و همدانی های بی خانه را خانه دار کند، با وجود انتقادات و مخالفت های شهرسازان، مسئولان کشوری و استانی بدون هیچ توجهی به این مسائل، طرح خود را عملی کردند.

تأمین مسکن اقشارآسیب پذیر و خانه های ویلایی در شهر جدید به گفته مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان، شهر جدید اکباتان با رویکرد نسل نوین شهرهای جدید ایجاد خواهد شد که با پرهیز از دیدگاه شهرهای جدید خوابگاهی و وابسته، برنامه ریزی شده و در این شهر م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت شهر جدید با وجود آسیب های اجتماعی، زیست محیطی و اقتصادی

ساخت شهر جدید با وجود آسیب های اجتماعی، زیست محیطی و اقتصادی