مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 بهمن 1401 ساعت 11:012023-02-14سياسي

گره انتخاب شهردار ابهر دوباره باز نشد


سیدنحیب حسینی گزینه انتخابی شورای شهر ابهر برای شهرداری این شهر رد صلاحیت شد.

- طی هفته های گذشته رای گیری برای انتخاب شهردار برای شهر ابهر توسط شورای اسلامی انجام شد که طی این فرآیند در نهایت از بین 4 گزینه برای تصدی شهرداری ابهر در نهایت سیدنجیب حسینی با پنج رای به عنوان شهردار انتخاب شد.

شورای اسلامی شهر برای ادامه فرآیند قانونی این موضوع لایحه انتخاب شهردا را به فرمانداری فرستاد که فرمانداری نیز از لایحه شورا نواقصاتی پیدا کرد که همین امر سبب رد لایحه شد.

برای ارسال مجدد این لایحه به فرمانداری اصلاح نواقص در دستور کار شورا قرار گرفت و صورت جلسه مرتبط مجددا در شورا به رای گذاشته شد که در این رای گیری لایحه رفع نقص شده از هفت رای دو رای را کسب کرد که در نهایت منجر به رد کامل این مصوبه شد.

با توجه به همین موضوع سیدنجیب حسینی نیز به صندلی شهرداری ابهر نرسید و بدین ترتیب بخت با پنجمین شهردار انتخابی شورای اسلامی شهر ابهر نیز یار نبوده و دوباره شورا گرفتار چالش انتخاب شهردار شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بیش از دو سال از انتخابات شوراهای اسلامی می گذرد اما شورای شهر ابهر بنا به نظر مردم نتوانسته انتظارات را برآورده کند تا جایی که حتی در انتخاب شهردار نیز دچار حاشیه های فراوان شده است که همه این موضوعات از نداشتند وحدت و همدلی بین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گره انتخاب شهردار ابهر دوباره باز نشد

گره انتخاب شهردار ابهر دوباره باز نشد