مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 بهمن 1401 ساعت 11:102023-02-14اقتصادي

مصالحه 4 هزار میلیاردی در پرونده شرکت ماشین سازی تکلان اراک


رییس کل دادگستری استان مرکزی از انجام مصالحه 4 هزار میلیاردی در پرونده شرکت ماشین سازی تکلان اراک خبر داد.

- ایسنا/مرکزی رییس کل دادگستری استان مرکزی از انجام مصالحه 4 هزار میلیاردی در پرونده شرکت ماشین سازی تکلان اراک خبر داد.

حجت الاسلام سید عبدالمهدی موسوی با اشاره به راه اندازی و تشکیل شعبه 15 شورای حل اختلاف شهرستان اراک(ویژه صنعت معدن و تجارت) مستقر در اتاق بازرگانی اراک که از تیرماه سال جاری فعالیت خود را آغاز کرده گفت: یکی از مهم ترین پرونده های ارجاعی به شعبه 15 شورای حل اختلاف، پرونده شرکت ماشین سازی تکلان بود که از سال 1396 تاکنون در محاکم بدوی و تجدیدنظر استان در جریان رسیدگی بوده است.

وی افزود: این شرکت که در حال حاضر با بیش از 340 نفر پرسنل به صورت مستقیم به عنوان یکی از مهم ترین مجموعه های تولیدی صنعت خودروسازی در سطح استان و کشور در حال فعالیت است دارای 17 نفر سهام دار است که بواسطه اختلاف نظر جدی فی مابین ایشان، در آستانه انحلال قرار گرفته بود.

رییس کل دادگستری استان مرکزی ادامه داد: با انجام مذاکرات طولانی و مساعی اعضای شعبه جهت مصالحه فی مابین ایشان، طی برگزاری جلسات متعدد با حضور طرفین و صرف حدود 30 ساعت مذاکره و استماع نظریات و دفاعیات اصحاب دعوا، پس از ارزیابی مجدد و به روزآوری جمع ارزش دارایی های پیشنهادی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصالحه 4 هزار میلیاردی در پرونده شرکت ماشین سازی تکلان اراک

مصالحه 4 هزار میلیاردی در پرونده شرکت ماشین سازی تکلان اراک