مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 بهمن 1401 ساعت 11:152023-02-14سياسي

بهبود حمل و نقل دریایی کشور در صورت تامین سوخت کم سولفور


دبیرکل اتحادیه مالکان کشتی ایران گفت: سازمان بنادر و دریانوردی و اتحادیه مالکان کشتی ایران با جدیت پیگیر تامین سوخت کم سولفور از طریق دولت و مجلس شورای اسلامی هستند.

- یحیی ضیایی مهرجردی در گفت وگو با خبرنگار مهر ، در مورد اهمیت و ضرورت تأمین سوخت کم سولفور برای شناورهای ایرانی و خارجی متردد در بنادر کشور، اظهار داشت: سازمان بین المللی دریانوردی (IMO) کنوانسیونی را مصوب کرد که بر اساس آن از سال 2020 میلادی استفاده از سوخت کم سولفور برای شناورهای اقیانوس پیما که به بنادر بزرگ دنیا تردد می کنند، الزام آور شد.

وی ادامه داد: این کنوانسیون از سال 2021 میلادی اجرایی و قرار شد بنادر دنیا شناورهایی را که از سوخت کم سولفور استفاده نمی کنند پذیرش نکرده و در عین حال از شرایط لازم برای تأمین سوخت کم سولفور برای شناورهایی که به این بنادر تردد می کنند، برخوردار باشند.

دبیرکل اتحادیه مالکان کشتی ایران با اشاره به اینکه پیگیری های بسیاری از سوی سازمان بنادر و دریانوردی و اتحادیه مالکان کشتی ایران در راستای تأمین سوخت کم سولفور برای شناورهای ایرانی و حتی شناورهای خارجی متردد در بنادر ایران مدنظر قرار گرفته است، عنوان کرد: پیگیری های مختلف از طریق دولت، کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی، معاون اول رییس جمهور و وزات نفت صورت گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهبود حمل و نقل دریایی کشور در صورت تامین سوخت کم سولفور

بهبود حمل و نقل دریایی کشور در صورت تامین سوخت کم سولفور