مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 بهمن 1401 ساعت 11:252023-02-14اجتماعي

تولد اولین فرزند در زوج های تبریزی 4.5 سال طول می کشد


مدیرکل امور بانوان استانداری آذربایجان شرقی با ابراز نگرانی از نرخ پایین باروری زنان در استان، گفت: تولد اولین فرزند در بین زوج های تبریزی پس از 4.

- 5 سال از ازدواج اتفاق می افتد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، زهرا کوهی روز سه شنبه در همایش خانواده و جوان سازی جمعیت، افزود: اینکه بعد از گذشت 4.

5 سال از ازدواج، کودک اول خانواده متولد می شود جای نگرانی بسیار دارد و این آمار نشان می دهد که در جامعه نگرش های سست، مسیرهای غلط و بینش های کم عمقی نسبت به بنیان خانواده حاکم شده است که دلیل اصلی آن ناشی از ابعاد فرهنگی و اجتماعی است.

به گفته وی تزریق حس راحت طلبی، مسئولیت گریزی و خودخواهی در جامعه باعث ایجاد نگاه های فرد محورانه در جامعه و مروج اندیشه های نامطلوب در زمینه فرزند آوری شده است، این در حالی است که خودبینی ما در دوران کودکی از 2 سالگی شروع شده و در سنین چهار یا پنج سالگی و با ورود کودک به جامعه و شناخت خود و ایجاد دگربینی در کودک تمام می شود.

کوهی با بیان اینکه بحران جدی جامعه امروز ما در حوزه جمعیت است و مادران و بانوان به عنوان رهبران سیاسی، فرهنگی و اجتماعی جامعه نقش مهم و محوری دارند، با تاکید بر نقش تربیت محور زنان در جامعه، یادآور شد: ساحت اصلی زنان محور خانواده است و لذا به یقین هر عمل خیری در دنیا از ساحت والدگری، مرتبه ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولد اولین فرزند در زوج های تبریزی 4.5 سال طول می کشد

تولد اولین فرزند در زوج های تبریزی 4.5 سال طول می کشد