مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 بهمن 1401 ساعت 11:252023-02-14پزشكي

وضعیت کرونایی آذربایجان شرقی پایدار است


مدیر گروه پیشگیری از بیماری های واگیر دانشگاه علوم پزشکی تبریز اظهار کرد: وضعیت کرونا در آذربایجان شرقی پایدار و در بهترین حالت قرار دارد به طوری که طی بهمن ماه هیچ مورد فوتی گزارش نشده است.

- دکتر سیمین خیاط زاده، در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه وضعیت کرونا در ایران قابل قبول است، افزود: چنان چه انتظار داشتیم در ایران هم مانند کشورهای اروپایی مثل آمریکا و چین تعداد مبتلایان افزایش پیدا کند اما این اتفاق نیافتاد و اکنون در وضعیت قابل قبول است.

وی با بیان اینکه حتی بعضی از روزها موارد مثبت در استان دیده نمی شود، گفت: بعضی از روزها تعداد موارد مثبت و حتی تعداد بستری بیمار بد حال در بیمارستان ها به صفر می رسد اما موارد بستری در بیمارستان طی دی و بهمن ماه با شیب ملایم در حال افزایش است.

وی با اشاره به اینکه در ماه های آبان و آذر تعداد موارد آنفولانزایی افزایش پیدا کرده بود، ادامه داد: موارد آنفولانزایی در طی آبان و آذرماه در مدارس و بقیه ی افراد به شدت دیده می شد اما خوشبختانه اکنون در وضعیت بهتری قرار دارد.

خیاط زاده با اشاره به رنگ بندی شهرها گفت: اکثر هفته ها شهر قرمز وجود نداشت، 6 شهرستان کوچک طی یک ماه نارنجی و بقیه در وضعیت آبی قرار داشتند در اوایل دی ماه شهرستان چارایماق به مدت یک هفته نارنجی بود که بعد آن برطرف شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت کرونایی آذربایجان شرقی پایدار است

وضعیت کرونایی آذربایجان شرقی پایدار است