مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 بهمن 1401 ساعت 11:402023-02-14سياسي

کفش های مهربانی خیرین


مؤسسه خیریه دارالایتام و مساکین صاحب الزمان(عج) اسدآباد به عنوان مجموعه ای شاخص در حوزه کارهای خیرخواهانه سطح شهرستان اسدآباد از بدو تأسیس خود طی 18 سال اخیر برکات و دستاوردهای ویژه ای از اقدامات خیریه نصیب همشهریان نیازمند این شهرستان داشته است.

- ایسنا/همدان مؤسسه خیریه دارالایتام و مساکین صاحب الزمان(عج) اسدآباد به عنوان مجموعه ای شاخص در حوزه کارهای خیرخواهانه سطح شهرستان اسدآباد از بدو تأسیس خود طی 18 سال اخیر برکات و دستاوردهای ویژه ای از اقدامات خیریه نصیب همشهریان نیازمند این شهرستان داشته است.

این مؤسسه یکی از مراکز عام المنفعه این شهرستان بوده که در مناسبت های مختلف به یاری یتیمان و افراد کم برخوردار می پردازد، این مؤسسه کار خود را از سال 83 با همکاری 80 خیر آغاز کرد و طی گذشت 18 سال شمار خیرین آن به بیش از 400 نفر رسیده است.

طی یک سال گذشته این مؤسسه خیریه به همراه خیرین نیک اندیش خود به عنوان یک سرمایه اجتماعی بزرگ در شهرستان 33 میلیارد و 281 میلیون ریال نسبت به خدمات دهی و کمک به نیازمندان شهرستان در بخش های مختلف اقدام کرده است.

رییس مؤسسه خیریه دارالایتام صاحب الزمان(عج) شهرستان اسدآباد در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: این مؤسسه در فروردین سال 83 با همت یکی از خیران اسدآبادی به نام حشمت الله حمزه ای در ختم همسر خود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کفش های مهربانی خیرین

کفش های مهربانی خیرین