مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 بهمن 1401 ساعت 11:422023-02-14اجتماعي

اجرای طرح استعدادیابی برای مددجویان کمیته امداد گیلان


به گفته مدیرکل کمیته امداد گیلان، برای موفقیت دانش آموزان در کنکور برنامه های زیادی در نظر گرفته شده و در نظر داریم با اجرای طرح استعدادیابی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، عباس اهرابی امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به ارائه خدمات مختلف به مددجویان در طول سال اظهار کرد: در حال حاضر 24 هزار و 160 دانشجو، دانش آموز و طلبه تحت پوشش کمیته امداد استان گیلان هستند که از خدمات مختلف در طول سال بهره مند می شوند.

وی با اشاره به اجرای برنامه های اوقات فراغت، قرآنی، آموزشی و هنری و اردویی در قالب کانون های فرهنگی گفت: از ابتدای سال تاکنون دو هزار و 500 نفر از فرزندان مددجو از خدمات فرهنگی کانون ها بهره مند شدند.

به گفته مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان گیلان، از ابتدای سال تاکنون بیش از 30 هزار مشاوره تحصیلی و خانواده به مددجویان و فرزندانشان ارائه شد.

اهرابی با اشاره به انواع خدمات کمیته امداد ویژه دانشجویان نیازمند، تصریح کرد: تأمین هزینه تحصیل دانشجویان موردحمایت، ارائه تسهیلات قرض الحسنه و کمک هزینه شرکت در مسابقات، همایش ها و جشنواره ها، تجلیل از رتبه های برتر تحصیلی و علمی و ارائه خدمات اشتغال به فارغ التحصیلان از جمله خدمات این نهاد به دانشجویان نیازمند است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح استعدادیابی برای مددجویان کمیته امداد گیلان

اجرای طرح استعدادیابی برای مددجویان کمیته امداد گیلان