مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 بهمن 1401 ساعت 11:462023-02-14اقتصادي

محدودیت عرضه خودروهای وارداتی در بورس برداشته شد


طبق مصوبه هیات وزیران عبارت «خودروهای وارداتی صرفاً در بورس کالا عرضه می شود» از بند 2 آیین نامه واردات حذف شود؛ همچنین شماره گذاری خودرو مناطق آزاد در سرزمین اصلی مجاز شد.

- طبق مصوبه هیات وزیران عبارت خودروهای وارداتی صرفاً در بورس کالا عرضه می شود از بند 2 آیین نامه واردات حذف شود؛ همچنین شماره گذاری خودرو مناطق آزاد در سرزمین اصلی مجاز شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمد مخبر معاون اول رییس جمهوری دیروز 24 بهمن 1401 در ابلاغیه ای اعلام کرد که عبارت خودروهای وارداتی صرفاً در بورس کالا عرضه می شود از بند 2 آیین نامه واردات حذف و پلاک گذاری ملی و تردد در سرزمین اصلی خودروهای مجاز به تردد در مناطق آزاد تجاری - صنعتی مجاز شود.

در این ابلاغیه آمده است: هیئت وزیران در جلسه 1401.

11.

19 به پیشنهاد وزارت امور اقتصادی و دارایی و صمت و استناد به اصل 131 قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران تصویب کرده است: تصویب نامه شماره 95240/ ت 59860 ه مورخ 1401/06/03 و اصلاحات بعدی آن به شرح زیر اصلاح می شود: 1- در بند 2 عبارت خودروهای وارداتی صرفاً در بورس کالا عرضه می شود و عبارت در بورس کالا حذف می شود.

2- بند 5 به شرح زیر اصلاح می شود: 5- خودروهایی که تا پیش از ابلاغ این تصویب نامه طبق مقررات موجود مجاز به تردد در مناطق آزاد هستند مشروط به پرداخت عوارض و بدهی های مربوطه و حقوق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محدودیت عرضه خودروهای وارداتی در بورس برداشته شد

محدودیت عرضه خودروهای وارداتی در بورس برداشته شد