مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 بهمن 1401 ساعت 11:502023-02-14بين الملل

کمک 50 هزار دلاری طالبان به ترکیه در مشمع! + عکس


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از خبرگزاری خامه پرس، «مطیع الحق خالص» رییس جمعیت هلال احمر افغانستان، مبلغ 4.

5 میلیون افغانی (50 هزار دلار) را به مردم ترکیه که در زلزله ویرانگر دوشنبه گذشته آسیب دیده بودند، - براساس تصویری که جمعیت هلال احمر افغانستان منتشر کرده، طالبان در راستای کمک به زلزله زدگان ترکیه کیسه ای پلاستیکی با آرم یک نوشیدنی انرژی زا را که حاوی 50 هزار دلار پول نقد بوده، تحویل سفیر آنکارا داده است!  به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از خبرگزاری خامه پرس، مطیع الحق خالص رییس جمعیت هلال احمر افغانستان، مبلغ 4.

5 میلیون افغانی (50 هزار دلار) را به مردم ترکیه که در زلزله ویرانگر دوشنبه گذشته آسیب دیده بودند، در سفارت ترکیه در کابل اهدا کرد.

این مبلغ که در کیسه پلاستیکی گذاشته شده بود، به آقای جهاد ارگینای سفیر ترکیه در کابل تحویل شد و رییس جمعیت هلال احمر افغانستان مراتب همدردی خود را با مردم ترکیه که عزیزانشان را در زلزله مرگبار و ویرانگر اخیر از دست داده اند، ابراز کرد.

تصویری که جمعیت هلال احمر افغانستان از این بازدید منتشر کرد، نشان می دهد که مطیع الحق خالص در حال تحویل این کمک مالی نقدی به سفیر ترکیه است که در یک کیسه پلاستیکی قرار داده شده و روی کیسه هم آرم نوشیدنی انرژی زا دیده م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک 50 هزار دلاری طالبان به ترکیه در مشمع! + عکس

کمک 50 هزار دلاری طالبان به ترکیه در مشمع! + عکس