مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 بهمن 1401 ساعت 12:002023-02-14سياسي

اردوگاه دانش آموزی در ایلام احداث می شود


معاون عمرانی استاندار ایلام از ایجاد دو اردوگاه دانش آموزی در استان خبر داد و گفت: انجام مطالعات دقیق کارشناسی، مبنای انتخاب منطقه برای ایجاد اردوگاه دانش آموزی است - ایسنا/ایلام معاون عمرانی استاندار ایلام از ایجاد دو اردوگاه دانش آموزی در استان خبر داد و گفت: انجام مطالعات دقیق کارشناسی، مبنای انتخاب منطقه برای ایجاد اردوگاه دانش آموزی است مهندس سعید هژبری امروز 25 بهمن در بازدید از دو منطقه در شهرستان چرداول برای مکان یابی اردوگاه های دانش آموزی اظهار کرد: ساخت اردوگاه دانش آموزی جزء مصوبات سفر رییس جمهور است و پس از انتخاب منطقه مورد نظر، اعتبارات آن تامین می شود.

وی با تاکید بر کار کارشناسی و مطالعات دقیق برای انتخاب منطقه برای اردوگاه دانش آموزی، افزود: علاوه بر مطالعات دقیق، علمی و کارشناسی، باید تمامی مجوزات از دستگاه های مربوطه برای ایجاد اردوگاه دانش آموزی اخذ شود.

معاون استاندار ایلام تصریح کرد: داشتن جاده دسترسی مناسب، فاصله استاندارد از تاسیسات و کارخانجات و همچنین فاصله استاندارد از جاده اصلی از جمله فاکتورهای است که در انتخاب منطقه مورد نظر برای انتخاب اردوگاه باید لحاظ شود.

وی با بیان اینکه پس از اتمام مطالعات و کار کارشناسی و پس از انتخاب منطقه مورد نظر برای ایجاد اردوگاه، اعتبارات این پروژه ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اردوگاه دانش آموزی در ایلام احداث می شود

اردوگاه دانش آموزی در ایلام احداث می شود