مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 بهمن 1401 ساعت 12:102023-02-14ورزشي

بدون دیدار تدارکاتی به مسابقات جهانی اعزام شدیم/ با غیرت و تعصب بازی کردیم


ملی پوش هاکی ایران پس از کسب مقام سومی کشورمان در رقابت های هاکی قهرمانی جهان، گفت: بازیکنان تیم با غیرت و تعصب برابر تیم های قدرتمند حاضر در این رقابت ها شرکت کرده و پیروز شدند.

- ایسنا/کرمانشاه ملی پوش هاکی ایران پس از کسب مقام سومی کشورمان در رقابت های هاکی قهرمانی جهان، گفت: بازیکنان تیم با غیرت و تعصب برابر تیم های قدرتمند حاضر در این رقابت ها شرکت کرده و پیروز شدند.

  محسن بهلولی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به کسب عنوان سومی تیم ملی ایران در رقابت های هاکی قهرمانی جهان، اظهارکرد: تیم ملی ایران تاکنون چهار بار در رقابتهای قهرمانی هاکی جهان شرکت کرده که طی این مدت به ترتیب در جایگاه های نهم، چهارم، سوم و سوم قرار گرفته است.

وی ادامه داد: در مسابقات قهرمانی جهان 2023 آفریقای جنوبی با وجود سخت تر شدن رقابت ها، توانستیم عنوان سومی خود را تکرار کنیم.

عضو تیم ملی هاکی ایران افزود: تیم ما در حالی در این مسابقات شرکت کرد که اردوهای تیم ملی نامنظم برگزار شده بود، هیچ دیدار تدارکاتی نداشتیم و بدون اینکه به اوج هماهنگی برسیم به مسابقات اعزام شدیم.

وی اضافه کرد: تیم هایی که در این رقابت ها شرکت کرده بودند، از حدود 10 روز قبل به آفریقای جنوبی رفته بودند تا بازی های تدارکاتی داشته باشند، اما با فاصله کمی تا شروع رقابت ها اعزام شدیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بدون دیدار تدارکاتی به مسابقات جهانی اعزام شدیم/ با غیرت و تعصب بازی کردیم

بدون دیدار تدارکاتی به مسابقات جهانی اعزام شدیم/ با غیرت و تعصب بازی کردیم