مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 بهمن 1401 ساعت 12:252023-02-14اجتماعي

لزوم حمایت قرارگاه جهادی از کودکان بازمانده از تحصیل در البرز


معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان البرز گفت: حمایت قرار گاه جهادی از کودکان بازمانده از تحصیل در مدارس این استان ضروری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، عدم اجازه والدین به تحصیل دختران، داشتن بیماری های سخت، مشکلات اقتصادی خانواده و عدم اجازه والدین به علت دوری مدرسه را جمله دلایل مهم کودکان بازمانده از تحصیل در البرز ذکر کرد.

حسینی خاطرنشان کرد: در این قرارگاه تلاش می شود از این طریق دسترسی افراد جامعه به خدمات آموزش و پرورش رایگان و با کیفیت تحقق یابد و همگان از نصیب آموزشی برابر برخوردار شوند.

وی ادامه داد: ارتقای عدالت تربیتی و افزایش دسترسی افراد به خدمات آموزشی و پرورشی رایگان و با کیفیت و افزایش مشارکت اجتماعی تربیتی اولیا، معلمان، نهادهای دولتی و عمومی مردمی، خیریه ها و غیر دولتی برای بهسازی آموزشی و پرورشی از اهداف تشکیل این قرارگاه است که نیاز به حضور فعال کارگروه ها دارد.

دبیر قرارگاه جهادی عدالت تربیتی و نصیب آموزشی برابر آموزش و پرورش استان البرز یادآور شد: در هفته گذشته شاهد حضور مراقبان جهادی حوزه سلامت در مدارس کم برخوردار استان البرز نیز بودیم.

حسینی اظهار کرد: دسترسی افراد جامعه به خدمات آموزش و پرورش رایگان و با کیفیت و برخورداری همگان از نصیب آموزش برابر و اجرای عدالت تربیتی از جلوه های عدالت اجتماعی مدن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم حمایت قرارگاه جهادی از کودکان بازمانده از تحصیل در البرز

لزوم حمایت قرارگاه جهادی از کودکان بازمانده از تحصیل در البرز