مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 بهمن 1401 ساعت 12:302023-02-14اقتصادي

صادرات از گمرک بوشهر افزایش یافت/ تقویت دستگاه های نظارتی مدرن


ناظر گمرکات استان و مدیرکل گمرک بوشهر از تقویت نظارت های هوشمند در گمرک بوشهر خبر داد و گفت: صادرات کالا و نظارت و بازرسی کانتینری در گمرک بوشهر افزایش یافت.

- ناظر گمرکات استان و مدیرکل گمرک بوشهر گفت: طی 10 ماه سال جاری اسکن و بازرسی از محموله های وارداتی، صادراتی و سایر رویه های گمرکی توسط دستگاه ایکس ری کانتینری مستقر در گمرک بوشهر نسبت به مدت مشابه سال قبل 53 درصد افزایش داشته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی سلیمانی صبح سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: طی 10 ماهه سال جاری 17 هزار 935 کامیون حامل کالاها مورد اسکن و بازرسی قرار گرفته است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته شش هزار و 200 دستگاه افزایش داشته است.

وی ادامه داد: اسکن و بازرسی از محموله های وارداتی، صادراتی و سایر رویه های گمرکی توسط دستگاه ایکس ری کانتینری مستقر در گمرک بوشهر نسبت به مدت مشابه سال قبل 53 درصد افزایش داشته است.

مدیرکل گمرک بوشهر اضافه کرد: دستگاه ایکس ری کانتینری مستقر در گمرک بوشهر از نوع پرسرعت است و قادر است در یک دقیقه حداقل سه کامیون را اسکن و اطلاعات آنها را به اپراتورها منتقل کند.

افزایش حجم اسکن و بازرسی ها وی به افزایش صادرات از گمرک بوشهر اشاره کرد و افزود: یکی از دلایل افزایش حجم اسکن و بازرسی های صورت گرفته توسط ایکس ری به دلیل افزایش حجم ص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صادرات از گمرک بوشهر افزایش یافت/ تقویت دستگاه های نظارتی مدرن

صادرات از گمرک بوشهر افزایش یافت/ تقویت دستگاه های نظارتی مدرن