مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 بهمن 1401 ساعت 13:132023-02-14بين الملل

کارشناسان سازمان ملل: جهان جلوی تخریب خانه های فلسطینی ها را بگیرد


کارشناسان مستقل سازمان ملل خواستار اتخاذ اقداماتی از سوی جامعه بین المللی در راستای توقف تخریب سازماندهی شده خانه های فلسطینی ها توسط رژیم صهیونیستی شدند.

- کارشناسان مستقل سازمان ملل خواستار اتخاذ اقداماتی از سوی جامعه بین المللی در راستای توقف تخریب سازماندهی شده خانه های فلسطینی ها توسط رژیم صهیونیستی شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از صدی البلد، دفتر کمیساریای عالی حقوق بشر سازمان ملل متحد در بیانیه ای در این باره تاکید کرد: جامعه بین المللی باید تدابیری اتخاذ کند تا تخریب های سیستماتیک و عمدی منازل، بستن خانه ها، جابجایی خودسرانه و اخراج اجباری فلسطینی ها در کرانه باختری اشغالی را متوقف کند.

در این بیانیه آمده است که تخریب سیستماتیک منازل فلسطینی ها، ساخت شهرک های غیرقانونی و مخالفت سیستماتیک با صدور مجوز ساخت برای فلسطینی ها در کرانه باختری اشغالی یک جنایت است.

طبق این بیانیه، کارشناسان سازمان ملل بارها نگرانی های خود را نسبت به این مسائل با دولت اسراییل در میان گذاشته، اما هیچ پاسخی دریافت نکرده اند.

در این بیانیه همچنین تاکید شده است: ما از مصونیت گسترده اسراییل، به ویژه در زمینه نقض حقوق بشر و جنایات جنگی ابراز تاسف می کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارشناسان سازمان ملل: جهان جلوی تخریب خانه های فلسطینی ها را بگیرد

کارشناسان سازمان ملل: جهان جلوی تخریب خانه های فلسطینی ها را بگیرد