مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 بهمن 1401 ساعت 13:252023-02-14ورزشي

بیانیه باشگاه استقلال: از این ظلم و بی عدالتی به کجا شکایت ببریم؟


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، به گزارش سایت قطره و به نقل ازرسانه رسمی باشگاه استقلال، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، در حکمی عجیب سرمربی استقلال را بابت اتفاقات دیدار با مس کرمان، - باشگاه استقلال در واکنش به محرومیت ساپینتو بیانیه ای صادر کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، به گزارش سایت قطره و به نقل ازرسانه رسمی باشگاه استقلال، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، در حکمی عجیب سرمربی استقلال را بابت اتفاقات دیدار با مس کرمان، با دو جلسه محرومیت روبه رو کرده است! حکمی بسیار دور از انتظار که مشخص نیست مبنای آن چه بوده و بر چه اساسی صادر شده است.

در خصوص دیدار با مس، به اندازه کافی صحبت شده و تصاویر هم گویا است و این سوال همچنان وجود دارد که ریکاردو ساپینتو به چه جرمی باید محروم شود؟آیا از نظر کمیته انضباطی، این عدالت است که سرمربی استقلال هم مضروب شود، هم اخراج و هم محروم؟! شادی گل سرمربی استقلال، رو به سکونشینان استقلال و اعضای کادر و بازیکنانی که پشت نیمکت و روی سکو ها نشسته بودند، انجام شد که زمان خروج ساپینتو از زمین، او را تشویق می کردند.

با چه متر و معیاری، تقسیم شادی با هواداران و سکو نشینان، محرومیت دارد؟!کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال که اعتقاد دارد سرمربی استقلال باید بابت شادی خود محروم شود، چرا در قبال رفتار های تحریک آمیز سایر مربیان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیانیه باشگاه استقلال: از این ظلم و بی عدالتی به کجا شکایت ببریم؟

بیانیه باشگاه استقلال: از این ظلم و بی عدالتی به کجا شکایت ببریم؟