مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 بهمن 1401 ساعت 13:362023-02-14سياسي

چاپ بن های جعلی شهروند در دوره اصلاح طلبان/کاشانی: دوران بزن در رو تمام شد


عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران گفت: در گزارش حسابرس چاپ بن های جعلی و تکرار بن های خرید در سال 96 تا 99 مورد توجه است؛ یعنی سیستم کنترل داخلی مناسبی وجود ندارد که بن های جعلی را شناسایی کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فارس، حسابرسی مالی از شرکت شهروند برای سال های مالی 96 تا 99  امروز در شورای شهر تهران مورد بررسی قرار گرفت.

میثم مظفر عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران گفت: در گزارش حسابرس چاپ بن های جعلی و تکرار بن های خرید در سال 96 تا 99 مورد توجه است؛ یعنی سیستم کنترل داخلی مناسبی وجود ندارد که بن های جعلی را شناسایی کند.

وی  ادامه داد: شهرداری تهران 50 میلیارد تومان بن از فروشگاه شهروند تحویل گرفته که حالا این رقم با سودش به 120 میلیارد تومان رسیده است مسئله این است که فروشگاه شهروند بدون مجوز و طی نکردن پروسه های قانونی شرکت جدیدی تحت عنوان شهروند ایرانیان احداث کرد و به این شرکت اجازه داده که از تابلو و لگوی فروشگاه شهروند استفاده کند.

به اعتقاد میثم، بی تدبیری مدیریتی در فروشگاه شهروند در سال های 96 تا 99 نوبر است، اسناد مالکیت دفتر مرکزی دارآباد و 10 فقره ملک دیگر هنوز منتقل نشده و این در حالیست که در گزارش حسابرس آمده است که برخی غرفه ها بدون نظر کارشناس و مزایده منتقل شده است و همچنین فروش ضایعات شهروند بدون نظر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چاپ بن های جعلی شهروند در دوره اصلاح طلبان/کاشانی: دوران بزن در رو تمام شد

چاپ بن های جعلی شهروند در دوره اصلاح طلبان/کاشانی: دوران بزن در رو تمام شد