مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 بهمن 1401 ساعت 13:372023-02-14سياسي

برگشت «برند شهروند» به شهرداری تهران/درج کد اختصاصی بر روی هر بُن


مدیرعامل فروشگاه شهروند در مورد ابهامات بُن های جعلی و واگذاری برند شهروند توضیحاتی ارائه کرد.

- برگشت برند شهروند به شهرداری تهران/درج کد اختصاصی بر روی هر بُن مدیرعامل فروشگاه شهروند در مورد ابهامات بُن های جعلی و واگذاری برند شهروند توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، قربانیان در واکنش به گزارش سایت قطره و به نقل ازحسابرسی فروشگاه شهروند برای سال های مالی 96 تا 99 گفت: شرکت شهروند با 27 سال سابقه کار تنها برند شهرداری تهران محسوب می شود که در این مجموعه، 1000 تامین کننده، 2000 نیروی انسانی و 1400 نماینده شرکت مشغول به کار هستند.

وی با بیان اینکه در دوره ای که ما به شهرداری آمدیم شاهد افت در مقوله اقلام فروشی بودیم، ادامه داد: در حوزه فروش مان شاهد منفی 22 درصد بودیم که حالا به 11 درصد افزایش فروش رسیده ایم.

مدیرعامل فروشگاه شهروند با بیان اینکه تعداد فاکتورها 10 درصد رشد پیدا کرده است، گفت: همچنین ما شاهد رشد 61 درصدی ریالی فروش شهروند هستیم که امیدواریم در سال آینده این عدد افزایش یابد.

وی با بیان اینکه سیاست فروش اعتباری و اقساطی نداشتیم که حالا طی یک مدل سازی در یک سال گذشته این مهم محقق شد و گام بعدی آن است که به سمت سازمان ها، وزارتخانه ها و مجموعه های خارج شهرداری برویم، اظهارکرد: در حال حاضر 10 توافق نامه نیز با سازمان ها و شرکت های بیرونی شهردا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگشت «برند شهروند» به شهرداری تهران/درج کد اختصاصی بر روی هر بُن

برگشت «برند شهروند» به شهرداری تهران/درج کد اختصاصی بر روی هر بُن