مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 بهمن 1401 ساعت 13:452023-02-14سياسي

کسری بودجه 214 هزار میلیاردی تأمین اجتماعی در سال آینده


رییس کانون کارگران بازنشسته و مستمری بگیر تأمین اجتماعی تهران گفت: سال آینده سازمان تامین اجتماعی با کسری بودجه 214 هزار میلیاردی مواجه می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازابلاغ شد گفت: همه مسئولان از دیدگاه رهبری در این باره مطلع هستند و یک سندبالادستی محسوب می شود که مبنای تصویب قوانین دیگر قرار می گیرد.

وی افزود: باید طی شش ماه آیین نامه مربوطه تدوین و به دولت ارسال می شد؛ حساسیت ما روی این موضوع این است که به سرنوشت برخی اسناد و قوانین دیگر دچار نشود و به مرحله اجرا برسد.

رییس کانون کارگران بازنشسته و مستمری بگیر تأمین اجتماعی تهران با اشاره به اینکه در مقدمه این سیاست ها به ایجاد رفاه عمومی و رفع فقر و محرومیت اشاره شده است گفت: همچنین در بند 3 و 4 سیاستهای کلی که مختص سازمان تأمین اجتماعی است، مواردی چون پایبندی به حقوق و رعایت تعهدات بین النسلی و عدم تحمیل طرح های فاقد تضمین مالی، تأمین منابع پایدار، حفظ و ارتقای ارزش ذخایر سازمانها با تاکید بر امانتداری، امنیت، سودآوری و شفافیت با ایجاد سازوکارهای لازم، قید شده است.

دهقان کیا ادامه داد: اصلاح قوانین و ساختار صندوق تأمین اجتماعی، استقرار نظام جامع و یکپارچه تأمین اجتماعی، جلوگیری از ایجاد و انباشت بدهی های دولت و رعایت قواعد بیمه ای و تضمین بار مالی ایجاد شده، الزام به تهیه پیوست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کسری بودجه 214 هزار میلیاردی تأمین اجتماعی در سال آینده

کسری بودجه 214 هزار میلیاردی تأمین اجتماعی در سال آینده