مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 بهمن 1401 ساعت 13:502023-02-14اقتصادي

بررسی ویژه درخواست واحدهای تولیدی برای ابلاغ به رییس جمهور


معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان جنوبی با اشاره به درخواست برخی از صاحبان واحدهای تولیدی در سفر دوم رییس جمهور به استان، بیان کرد: - ایسنا/خراسان جنوبی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان جنوبی با اشاره به درخواست برخی از صاحبان واحدهای تولیدی در سفر دوم رییس جمهور به استان، بیان کرد: این درخواست ها از ستاد تسهیل و رفع موانع تولید کشور برای بررسی به استان ارسال شده و نتیجه بررسی خود را باید در قالب گزارشی برای تهران ارسال کنیم.

  جواد اشرفی، امروز سه شنبه 25 بهمن در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان، اظهار کرد: در صورتی که فرد یا بانکی نسبت به مصوبه این کارگروه اعتراضی داشته باشد باید طی مدت 10 روز اعتراض خود را ارائه کند تا مورد بررسی قرار گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی تصریح کرد: هدف از طرح مشکلات واحدهای تولیدی استان در این کارگروه این است که به هر شکلی به واحدهای تولیدی دارای مشکل کمک کنیم تا مشکلات آنها رفع شود.

معاون استاندار گفت: بعضی از صاحبان واحدهای تولیدی خراسان جنوبی در سفر دوم رییس جمهور به استان درخواست هایی را در خصوص مشکلات موجود در واحد تولیدی خود ارائه کرده اند که این درخواست ها از ستاد تسهیل و رفع موانع تولید کشور برای بررسی در این کارگروه، برای ما ارسال شده و نتیجه بررسی خود را باید در ق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی ویژه درخواست واحدهای تولیدی برای ابلاغ به رییس جمهور

بررسی ویژه درخواست واحدهای تولیدی برای ابلاغ به رییس جمهور