مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 بهمن 1401 ساعت 14:002023-02-14اقتصادي

صادرات ایران به عراق تا پایان سال به 10 میلیارد دلار می رسد


رایزن بازرگانی جمهوری اسلامی ایران در عراق با بیان اینکه صادرات به عراق بدون هیچ اختلالی ادامه دارد، گفت: پیش بینی می شود صادرات ایران به عراق تا پایان سال به 10 میلیارد دلار برسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از وزارت صنعت، معدن و تجارت، عبدالامیر ربیهاوی رایزن بازرگانی جمهوری اسلامی ایران در عراق، با تاکید بر اینکه صادرات ایران همانند سابق با قوت ادامه دارد، بیان داشت: پنج گذرگاه مرزی در منطقه عربی و هفت گذرگاه در اقلیم کردستان به فعالیت خود ادامه می دهند و خللی در این بخش را گزارش نکرده اند.

وی افزود: در هفته های اخیر، صادرات تمام کالاهای دارای مجوز انجام شده و تنها در انتقال ارز مشکلاتی به وجود آمده که به زودی رفع خواهد شد.

رایزن بازرگانی جمهوری اسلامی ایران در عراق با اشاره به رشد صادرات ایران به عراق در نیمه دوم امسال، بیان داشت: صادرات به این کشور در 10 ماه امسال با رشد 23 درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته به هشت میلیارد و 970 میلیون دلار رسیده و تا پایان سال صادرات 10 میلیارد دلاری به عراق را تجربه خواهیم کرد.

وی با اشاره به انتشار خبرهایی مبنی بر مشکلات ارسال حواله ارز دلار از سوی صرافی های عراقی، بیان داشت: ماه پایانی سال 2022 نرخ دلار در برابر دینار حدود 10 تا 12 درصد افزایش پیدا کرد که معضلاتی را در بازار ارزی عراق به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صادرات ایران به عراق تا پایان سال به 10 میلیارد دلار می رسد

صادرات ایران به عراق تا پایان سال به 10 میلیارد دلار می رسد