مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 بهمن 1401 ساعت 14:052023-02-14سياسي

برگزاری دومین سوگواره فاطمی «بوی بهشت» در آستارا


رییس اداره تبلیغات اسلامی آستارا از برگزاری دومین سوگواره فاطمی «بوی بهشت» در سه بخش شعر، خوشنویسی و مداحی در این شهرستان خبر داد.

- آستارا- رییس اداره تبلیغات اسلامی آستارا از برگزاری دومین سوگواره فاطمی بوی بهشت در سه بخش شعر، خوشنویسی و مداحی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام حسینعلی رضازاده ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: فراخوان دومین سوگواره فاطمی بوی بهشت در سه بخش شعر، خوشنویسی و مداحی در این شهرستان آغاز شده است.

وی با اشاره به اینکه 50 اثر از 23 شاعر به دبیرخانه این سوگواره ارسال شده است، افزود: گستره مشارکت در سوگواره امسال بیشتر از دوره نخست بوده است.

حجت الاسلام رضازاده ادامه داد: شرکت کنندگانی از استان های گیلان، تهران، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل چهارمحال و بختیاری، قم، خوزستان و لرستان اثر خود را ارسال که در نهایت پنج شعر برگزیده شد.

وی با بیان اینکه اشعار در مرحله نخست از سوی اساتید حوزه ادبیات و شعر داوری شد، اضافه کرد: پس از داوری 16 نفر از خوشنویسان 25 اثر را مکتوب کردند و به صورت تابلوهای نفیسی درآمد که در کنار تندیس ویژه به عنوان یکی از هدیه های سوگواره تقدیم منتخبان می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری دومین سوگواره فاطمی «بوی بهشت» در آستارا

برگزاری دومین سوگواره فاطمی «بوی بهشت» در آستارا