مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 بهمن 1401 ساعت 14:062023-02-14سياسي

باید نمادهای دفاع مقدس در کرمانشاه را برجسته کنیم


استاندار کرمانشاه برای توسعه گردشگری دفاع مقدس به مدیران استان ماموریت داد.

- باید نمادهای "دفاع مقدس" در کرمانشاه را برجسته کنیم ایسنا/کرمانشاه استاندار کرمانشاه برای توسعه گردشگری دفاع مقدس به مدیران استان ماموریت داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدطیب صحرایی، امروز(25 بهمن) در نشست قرارگاه راهیان نور کرمانشاه، با بیان اینکه برآیند خدمات حوزه راهیان نور در استان کرمانشاه رضایت بخش نیست، گفت: اگرچه مجموعه استان تاکنون در حوزه راهیان نور تلاش های زیادی داشته اند، اما باید در این حوزه خیلی بهتر از اینها کار کنیم.

صحرایی با بیان اینکه در حوزه راهیان نور لازم است یک کار کارشناسی متراکم انجام شود، گفت: باید با طرح و برنامه و نتیجه مشخص در این زمینه کار کنیم تا بتوانیم ورود تاثیرگذار در حوزه راهیان نور داشته باشیم.

وی با بیان اینکه استان کرمانشاه به یک طرح جامع گردشگری دفاع مقدس نیاز دارد، از مدیران استان خواست اگر چنین طرحی وجود دارد آن را تکمیل کرده، وگرنه هرچه سریعتر و در یک بازه زمانی مشخص نسبت به تهیه آن در استان اقدام کنند.

صحرایی با بیان اینکه مبانی نظری باید یکی از اولویت های تهیه طرح جامع گردشگری دفاع مقدس استان باشد، گفت: باید در این طرح چند نماد بزرگ دفاع مقدسی استان را برجسته کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باید نمادهای دفاع مقدس در کرمانشاه را برجسته کنیم

باید نمادهای دفاع مقدس در کرمانشاه را برجسته کنیم