مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 بهمن 1401 ساعت 14:112023-02-14بين الملل

ژاپن به دنبال خرید موشک های «تاماهاوک» آمریکاست


وزیر دفاع ژاپن امروز (سه شنبه) اعلام کرد، دولت توکیو قصد دارد تا موشک های کروز تاماهاوک را از آمریکا تا مارس سال آتی میلادی خریداری کند چون در حال سرعت بخشیدن به احیای ارتش خود است.

- وزیر دفاع ژاپن امروز (سه شنبه) اعلام کرد، دولت توکیو قصد دارد تا موشک های کروز تاماهاوک را از آمریکا تا مارس سال آتی میلادی خریداری کند چون در حال سرعت بخشیدن به احیای ارتش خود است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، یاسوکازو هامادا، وزیر دفاع ژاپن در یک نشست خبری گفت، دولت توکیو به دنبال نهایی کردن قرارداد در سال مالی آتی است که از اول آوریل آغاز می شود و این قرارداد با کمپانی فناوری ریتون آمریکاست.

جدیدترین بودجه دفاعی ژاپن که از سال گذشته میلادی یک چهارم افزایش داشته شامل 1.

6 میلیارد دلار برای خرید این موشک های کروز است که بخشی از بزرگترین توسعه نظامی ژاپن از پایان جنگ دوم جهانی محسوب می شود.

دولت توکیو هنوز نگفته که چه تعداد از این موشک ها را می خرید ما رسانه های محلی گزارش کردند که 500 موشک کروز در برنامه خرید قرار دارد.

ژاپن می خواهد که این موشک کروز به ارتش این کشور توانایی حمله به اهداف دور از ژاپن را بدهد تا از حمله دشمنان احتمالی از جمله چین جلوگیری کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ژاپن به دنبال خرید موشک های «تاماهاوک» آمریکاست

ژاپن به دنبال خرید موشک های «تاماهاوک» آمریکاست