مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 بهمن 1401 ساعت 14:192023-02-14اجتماعي

اعزام 2500 دانشجوی استان سمنان به اردوی راهیان نور


مسؤول سازمان اردویی، گردشگری و راهیان نور سپاه استان سمنان گفت: در اسفندماه سال جاری، 2 هزار و 500 دانشجو از این استان به مناطق عملیاتی جنوب کشور در قالب کاروان های راهیان نور اعزام می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، حیدر عربی، مسؤول سازمان اردویی گردشگری و راهیان نور سپاه استان سمنان ظهر امروز در گفت وگو با خبرنگاران با اشاره به آماده سازی اردوگاه های راهیان نور این استان در مناطق عملیاتی جنوب کشور برای میزبانی از زائران اعزامی به این مناطق اظهار کرد: 40 خادم الشهدا در اردوگاه های شهید شوکت پور و شهید شاطری استان سمنان در استان خوزستان اقدام به آماده سازی و فضاسازی این اردوگاه ها برای حضور هر چه بهتر کاروان های راهیان نور کرده اند.

وی با اشاره به آغاز اعزام 2 هزار دانش آموز دختر استان سمنان به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس جنوب کشور بیان کرد: در حال حاضر اردوهای راهیان نور دانش آموزی استان سمنان در مناطق عملیاتی جنوب کشور آغاز شده است.

مسؤول سازمان اردویی گردشگری و راهیان نور سپاه استان سمنان ادامه داد: شب گذشته کاروان های دانش آموزی دختران از شهرستان های سمنان و مهدی شهر در این مناطق مستقر شدند و کاروان های راهیان نور شاهرود، بسطام و بیارجمند و آرادان، سرخه، میامی و دامغان نیز ظرف 2 روز آینده به این مناطق اعز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعزام 2500 دانشجوی استان سمنان به اردوی راهیان نور

اعزام 2500 دانشجوی استان سمنان به اردوی راهیان نور