مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 بهمن 1401 ساعت 14:202023-02-14فرهنگي

«درخشنگ» به جشنواره تئاتر عراق راه یافت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل کانون، «درخشنگ» قصه درخت سیبی است که صلح و آرامش را با کمک بچه ها برقرار می کند.

- نمایش عروسکی درخشنگ به نویسندگی و کارگردانی علی رضا آقایی به هفتمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان کشور عراق راه یافت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل کانون، درخشنگ قصه درخت سیبی است که صلح و آرامش را با کمک بچه ها برقرار می کند.

این نمایش به شیوه تاپ تیبل و تئاتر کاغذی با تلفیق انیمیشن اجرا می شود.

این نمایش که تولید مرکز تولید تئاتر و تئاتر عروسکی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سال 98 است، پیشتر در رویدادهایی، چون هفدهمین جشنواره مبارک، هفدهمین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان ایشارا هند و بیست وچهارمین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان بورسای ترکیه حضور داشته است.

نمایش درخشنگ تاکنون توانسته است عنوان بهترین نمایشنامه ایرانی به انتخاب بخش منتقدان را کسب کند و از سوی نمایشگران عروسکی ایران در جشن اردیبهشت تئاتر سال 1398 از کارگردان این نمایش قدردانی شد.

محمد اکبریان، شیما دل هنر، محمدامین بازوند، مهرداد رضایی، حسنا صندوق آبادی و بهناز مهدیخواه به عنوان بازیگر و عروسک گردان حضور دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«درخشنگ» به جشنواره تئاتر عراق راه یافت

«درخشنگ» به جشنواره تئاتر عراق راه یافت