مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 بهمن 1401 ساعت 14:352023-02-14سياسي

سمنان استانی پیشرو در پروژه های مرتبط با امنیت غذایی


مشاور وزیر جهاد کشاورزی در قرارگاه امنیت غذایی از سمنان به عنوان استانی پیشرو در حوزه پروژه های مرتبط با امنیت غذایی نام برد و گفت: استان سمنان در حوزه امنیت غذایی اقدامات مطلوبی انجام داده است.

- "سمنان" استانی پیشرو در پروژه های مرتبط با امنیت غذایی ایسنا/سمنان مشاور وزیر جهاد کشاورزی در قرارگاه امنیت غذایی از سمنان به عنوان استانی پیشرو در حوزه پروژه های مرتبط با امنیت غذایی نام برد و گفت: استان سمنان در حوزه امنیت غذایی اقدامات مطلوبی انجام داده است.

حمید اورعی 25 بهمن ماه در حاشیه سفر سه روزه به استان سمنان در جمع خبرنگاران با اشاره به سفر وزیر و معاونین وی به استان ها اظهار کرد: هدف از حضور در استان ها بیشتر بررسی وضعیت امنیت غذایی و موارد در حوزه تحول کشاورزی است.

وی با بیان اینکه استان سمنان در مجموعه جهاد کشاورزی و همچنین ادارات وابسته به سازمان در حوزه امنیت غذایی اقدامات بسیار خوبی انجام دادند تصریح کرد: البته چالش های مختلفی هم در این حوزه وجود دارد و علی رغم تمامی مشکلات با تلاش کارکنان سازمان جهاد کشاورزی در استان ها و همچنین استان سمنان اقدامات خوبی در حوزه امنیت غذایی انجام شده است.

مشاور وزیر جهاد کشاورزی در قرارگاه امنیت غذایی با بیان اینکه در این سفرها با بازدید از واحدهای بخش دولتی و خصوصی ، مشک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سمنان استانی پیشرو در پروژه های مرتبط با امنیت غذایی

سمنان استانی پیشرو در پروژه های مرتبط با امنیت غذایی