مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 بهمن 1401 ساعت 14:402023-02-14سياسي

احداث پل های عابر پیاده از جمله تقاضاهای شهروندان در کرج است


رییس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر کرج از احداث 39 پل عابر پیاده در سطح شهر کرج در سال آینده خبر داد و گفت: این از جمله تقاضاهای شهروندان است.

- علیرضا رحیمی محمودآبادی در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: یکی از نیازهای اصلی و درخواست های مکرر شهروندان در سطح شهر احداث پل عابر پیاده است که به دغدغه عابرین پیاده تبدیل شده و نزدیک به یک دهه است هیچ عرشه پل عابر پیاده در سطح شهر کرج نصب نشده است.

وی ضمن بیان اینکه جهت رفع دغدغه شهروندان محترم در این موضوع، در بودجه 1402 پارلمان مدیریت شهری دیده شد، اظهار داشت: در سال 1402 در تلاش هستیم حداقل 10 پل عابر پیاده توسط مدیریت شهری کرج تهیه و نصب و تعداد 29 پل عابر پیاده اعم از مکانیزه و ساده با جانمایی صورت گرفته، از طریق سرمایه گذار صورت پذیرد.

رییس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر کرج رفع نیازهای شهروندان را در اولویت شورا و شهرداری برشمرد و افزود: با نصب پل های عابر پیاده، نیاز این شهر برای ترددغیر همسطح عابرین پیاده در نقاط حادثه خیز تا حدّی برطرف گردد.

وی یادآور شد: پل های عابر پیاده در راستای تسهیل در عبور و مرور ایمن عابرین پیاده و تأمین امنیت جانی شهروندان در نقاط پرحادثه جانمایی می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث پل های عابر پیاده از جمله تقاضاهای شهروندان در کرج است

احداث پل های عابر پیاده از جمله تقاضاهای شهروندان در کرج است