مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 بهمن 1401 ساعت 14:462023-02-14سياسي

نیازمند تغییر رویکردها در نظام قضایی هستیم/فراوانی موارد نقض حقوق عامه


معاون حقوق عامه دادستان کل کشور گفت: ما نیازمند تغییر رویکردها در نظام قضایی هستیم اما چالش هایی داریم که یکی از آن ها فراوانی موارد نقض حقوق عامه است - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه قضایی خبرگزاری فارس،غلامعباس ترکی امروز در سومین همایش انقلاب اسلامی و حقوق بشر و شهروندی که در دانشگاه علوم قضایی برگزار شد،گفت:بنا بر ماهیت مسائل حقوق عامه، کلان بودن آن و ارتباط شان با نظام اداری می طلبد نگاهی جامع، کلان و چند لایه نسبت به این موضوعات داشته باشیم.

وی افزود: اگر بیاییم در یک پرونده قضایی به موضوع  فساد و اتهامی رسیدگی کنیم و دقیق ترین و عادلانه ترین و بازدارنده ترین حکم را نیز صادر کنیم اما این منجر به اصلاح این چرخه ها نمی شود، نگاه جامع به مسائل حقوق عامه نیازمند این است که علاوه بر کنش و عملکرد فرد و مدیر متخلف، مجرم یا بزهکار در آن ساختارهایی که فسادزا هستند و زمینه تحقق این نابسامانی و فساد را فراهم کردند، توجه شود و به دنبال حل مسئله باشیم.

نیازمند تغییر رویکردها در نظام قضایی هستیم معاون حقوق عامه دادستان کل کشور تصریح کرد: ما نیازمند تغییر رویکردها در نظام قضایی هستیم اما چالش هایی داریم که یکی از آن ها فراوانی موارد نقض حقوق عامه است و سوال اینجاست که چرا ما شاهد این فراوانی هستیم؟ بخشی از آن به عدم ابهام و عدم شفافیت قو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیازمند تغییر رویکردها در نظام قضایی هستیم/فراوانی موارد نقض حقوق عامه

نیازمند تغییر رویکردها در نظام قضایی هستیم/فراوانی موارد نقض حقوق عامه