مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 بهمن 1401 ساعت 14:472023-02-14اجتماعي

تورهای گردشگری دفاع مقدس در کرمانشاه راه اندازی می شود


سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه از پیگیری برای راه اندازی تورهای تخصصی گردشگری دفاع مقدس در استان خبر داد.

- داریوش فرمانی، امروز(25 بهمن) در نشست قرارگاه راهیان نور کرمانشاه که با حضور استاندار برگزار شد، با اشاره به نقش برجسته استان کرمانشاه در دوران دفاع مقدس، گفت: باید با بیان قصه سلحشوری های مردم استان در دوران دفاع مقدس، گردشگران را جذب استان کنیم.

وی تهیه طرح جامع گردشگری جنگ در استان کرمانشاه را ضروری عنوان کرد و افزود: برای توسعه گردشگری دفاع مقدس، باید تکمیل و توسعه موزه های دفاع مقدسی را در برنامه استان قرار داده تا از این طریق کرمانشاه را برای گردشگران و بازدید از جاذبه های گردشگری دفاع مقدس پرجاذبه کنیم.

وی با بیان اینکه کرمانشاه در دوران دفاع مقدس 1100 مرتبه موشک باران شده، گفت: باید در محل یادمان ها و موزه های دفاع مقدس استان با خلاقیت بمباران ها را به تصویر کشیده و چهره دفاع مقدسی کرمانشاه را در کشور برجسته کنیم.

وی اشاره ای هم به تاثیرگذاری تبلیغات در جذب گردشگران داشت و گفت: تبلیغات محیطی و تهیه و توزیع بروشورهای تبلیغی می تواند تاثیر زیادی در جذب گردشگران داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تورهای گردشگری دفاع مقدس در کرمانشاه راه اندازی می شود

تورهای گردشگری دفاع مقدس در کرمانشاه راه اندازی می شود