مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 بهمن 1401 ساعت 14:572023-02-14سياسي

لزوم توجه به آموزش های شهروندی در ایام برفی/ تجهیزات برف روبی به روزرسانی شود


رییس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران با تقدیر از عملکرد شهرداری تهران در روزهای برفی گذشته، خواستار توجه به آموزش شهروندی در ایام برفی و به روز رسانی تجهیزات برف روبی شهرداری تهران شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فارس، مهدی پیرهادی رییس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران در جریان یکصد و سی امین جلسه شورای شهر تهران با بیان اینکه از کار بزرگ مردم و حضور در راهپیمایی 22 بهمن و حماسه آفرینی آنها تشکر می کنم، گفت: مردم موجب ناامیدی دشمنان این سرزمین شدند، قطعاً با همدلی و همراهی می توانیم چشم طمع دشمنان را کور کنیم و نگذاریم دشمنان بر این سرزمین طمع داشته باشند.

پیرهادی در ادامه تذکر خود با اشاره به مشکلات برف روبی پایتخت در روزهای گذشته و بررسی این موضوع در کمیسیون سلامت محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران، گفت: تهران 730 کیلومتر مربع وسعت و حدود 60 بزرگراه و 33 هزار معبر اصلی و فرعی دارد.

وی ادامه داد: در شهر تهران، اختلاف سطح زیادی را شاهد هستیم، همچنین شرایط کوهپایه تهران موجب شده تا مناطق جنوبی و شمالی تفاوت دمای زیادی در فصول مختلف داشته باشند و در برخی مناطق شیب تندی وجود داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم توجه به آموزش های شهروندی در ایام برفی/ تجهیزات برف روبی به روزرسانی شود

لزوم توجه به آموزش های شهروندی در ایام برفی/ تجهیزات برف روبی به روزرسانی شود