مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 بهمن 1401 ساعت 15:002023-02-14سياسي

مازندران به قطارهای پرسرعت نیاز دارد


نماینده ولی فقیه در مازندران بر لزوم اتصال راه آهن استان به مشهد مقدس و قم تاکید کرد و گفت: مازندران نیازمند راه اندازی قطارهای پرسرعت است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله محمدباقر محمدی لایینی ظهر سه شنبه در دیدار با مدیرکل راه آهن شمال، ضمن گرامیداشت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، راه آهن در حوزه حمل و نقل را ارزان ترین، مطمئن ترین و باظرفیت ترین وسایل دانست و گفت: در کشور ما به وسایل حمل و نقل عمومی خصوصاً راه آهن توجهی خوبی نشده است اما در عوض به خودروی شخصی و سواری توجه کردند.

آیت الله محمدی لایینی گفت: برخی خودروسازان داخلی با این خودروهای بی کیفیتشان به طور انحصاری هم مردم را اذیت کردند و هم به ذخایری که متعلق به نسل های آینده است با این مصرف بالای بنزین و سوختشان هم به طبیعت ظلم کردند و تمام شهرها را آلوده کردند و هم مملکت و کشور را در مقابل تحریم ها ضعیف کردند.

وی افزود: متأسفانه سیاستگذاری حمل و نقل را به سمت خودروی شخصی و مصرف بالای بنزین حدود 100 میلیون لیتر در روز بردند و از سوی دیگر مجبور به واردات شدند.

آیت الله محمدی لایینی با بیان اینکه بنزین ذخیره نسل های آینده است و باید آن را حفظ کنیم، گفت: نباید با این خودروهای بی کیفیت رضایت مردم و سرمایه اجتماعی را از دست دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مازندران به قطارهای پرسرعت نیاز دارد

مازندران به قطارهای پرسرعت نیاز دارد