مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 بهمن 1401 ساعت 15:072023-02-14سياسي

استقرار ستاد بازسازی بنیاد مسکن زنجان در مناطق زلزله زده خوی


مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان گفت: ستاد بازسازی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان در مناطق زلزله زده خوی مستقر شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، رضا خواجه ای مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان ظهر امروز در جمع خبرنگاران به ابعاد گسترده زلزله اخیر در منطقه خوی آذربایجان غربی اشاره کرد و از تشکیل ستاد بازسازی بنیاد مسکن زنجان مستقر در شهر خوی برای کمک به هموطنان آسیب دیده از زلزله خبر داد و اظهار کرد: .

بنیاد مسکن انقلاب اسلامی که وظیفه بازسازی را برعهده دارد هم اکنون با نیروهای خود در منطقه برای امدادرسانی، برآورد میزان خسارت ها و تشکیل پرونده برای ساکنان زلزله زده در منطقه با اولویت بازسازی واحدهای مسکونی شهری مستقر شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان  ادامه داد: هم اکنون همکاران بنیاد مسکن برای تشکیل پرونده بازسازی و برآورد خسارت های وارده به واحدهای مسکونی در مناطق روستایی و شهری با اولویت بازسازی واحدهای مسکونی شهری ورود پیدا کردند و تشکیل و تکمیل پرونده در حال انجام است تا به فوریت عملیات بازسازی این واحدها آغاز شود.

وی با بیان اینکه، با توجه به اینکه همکاران بنیاد مسکن استان در منطقه هستند و نیروهای بنیاد مسکن از استان های همجوار نیز برای امدادرسانی در منطقه ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقرار ستاد بازسازی بنیاد مسکن زنجان در مناطق زلزله زده خوی

استقرار ستاد بازسازی بنیاد مسکن زنجان در مناطق زلزله زده خوی