مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 بهمن 1401 ساعت 15:162023-02-14سياسي

بزرگترین اورژانس ترومای غرب کشور در کرمانشاه راه اندازی می شود


معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از افتتاح بزرگترین اورژانس ترومای غرب کشور در بیمارستان آیت الله طالقانی کرمانشاه در سال آینده خبر داد.

- بزرگترین "اورژانس ترومای" غرب کشور در کرمانشاه راه اندازی می شود ایسنا/کرمانشاه معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از افتتاح بزرگترین اورژانس ترومای غرب کشور در بیمارستان آیت الله طالقانی کرمانشاه در سال آینده خبر داد.

صادق کریمی در حاشیه بازدید معاون درمان وزیر بهداشت از پروژه اورژانس بیمارستان آیت الله طالقانی کرمانشاه، با اشاره به پیشرفت 45 درصدی این پروژه گفت: در تلاشیم بتوانیم این پروژه را تا سال آینده به بهره برداری برسانیم.

کریمی از این پروژه به عنوان بزرگترین اورژانس ترومای غرب کشور یاد کرد و افزود: این پروژه با زیربنای 3400 مترمربع و در دو طبقه احداث می شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه خاطرنشان کرد: قرار است 70 تخت در این اورژانس مستقر شود و این اورژانس شامل بخش های سرپایی، بستری، سی تی اسکن، آزمایشگاه و .

خواهد بود.

کریمی اعتبار لازم برای ساخت این پروژه را بیش از 62 میلیارد تومان برآورد کرد.

اورژانس بیمارستان امام خمینی(ره) کرمانشاه امسال افتتاح می شود به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، منوچهر فاضلی رییس بیمارستانی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بزرگترین اورژانس ترومای غرب کشور در کرمانشاه راه اندازی می شود

بزرگترین اورژانس ترومای غرب کشور در کرمانشاه راه اندازی می شود