مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 بهمن 1401 ساعت 15:512023-02-14سياسي

قطار پرسرعت در مازندران راه اندازی شود/ ضرورت اتصال ریلی مازندران به مشهد


نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه خودروسازان داخلی با این خودروهای بی کیفیت برای مردم مشکل ایجاد کردند، گفت: سالهاست روی مساله قطار پرسرعت شاهد پیشرفت هایی هستیم؛ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، آیت الله محمدباقر محمدی لایینی نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در نشست با مدیرکل راه آهن شمال، اظهار کرد: راه آهن در حوزه حمل و نقل ارزان ترین، مطمئن ترین و باظرفیت ترین وسایل حمل و نقل عمومی است.

وی افزود: بعد از انقلاب اسلامی توجه شایسته و بایسته به کل حمل و نقل عمومی به ویژه راه آهن نشده است و در عوض به خودروهای شخصی و سواری توجه شد.

نماینده ولی فقیه در مازندران بیان کرد: خودروسازان داخلی انحصاری هم مردم را با این خودروهای بی کیفیت شان مشکل ایجاد کردند و هم به ذخایری که متعلق به نسل های آینده است با این مصرف بالای سوخت و هم به طبیعت ظلم کردند و هم مردم را در برابر تحریم ها ضعیف کردند.

محمدی لایینی ادامه داد: باتوجه به اینکه سیاست گذاری حمل و نقل را به سمت خودروهای شخصی بردند که نگران های بسیاری به دنبال داشت.

وی ادامه داد: از آن طرف مجبور به واردات شدند و بنا بود روی مسئله بنزین ما را در تنگنا قرار بدهند که خوشبختانه مجموعه ستاره خلیج فارس به راه افتاد اما اگر همین روند ادامه داشته باشد آن هم جواب نمی دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قطار پرسرعت در مازندران راه اندازی شود/ ضرورت اتصال ریلی مازندران به مشهد

قطار پرسرعت در مازندران راه اندازی شود/ ضرورت اتصال ریلی مازندران به مشهد