مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 بهمن 1401 ساعت 15:552023-02-14حوادث

پیشگیری از انفجار تانکر سوخت 20 هزار لیتری در کاشان


سخنگوی سازمان آتش نشانی کاشان گفت: نیروهای آتش نشانی این شهر با حضور به موقع خود، از انفجار تانکر حامل 20 هزار لیتر سوخت قابل اشتعال پیشگیری کردند.

- روح الله فدایی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: شامگاه دوشنبه تماس با شماره 125 وقوع یک حادثه تصادف به آتش نشانی گزارش شد که تصادف یک دستگاه خودرو سواری سمند و دو دستگاه تریلر در اتوبان کاشان - قم، حوالی آب شیرین رخ داده بود.

وی افزود: پس از دریافت گزارش، مأموران تیم عملیاتی ایستگاه شماره سه آتش نشانی با همراهی تیم پشتیبانی از ایستگاه چهارم سازمان به محل وقوع حادثه اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی کاشان، تصریح کرد: در این حادثه پس از برخورد خودرو سمند و تریلر با یک تانکر حامل 20 هزار لیتر ماده سوختنی مشتقات نفتی، آسیب جدی به مخزن وارد شده و موجب نشت مایع قابل اشتعال در طول اتوبان کاشان به قم و حاشیه آن شد.

وی گفت: با توجه به حساسیت حادثه و اینکه هر لحظه امکان انفجار و آتش سوزی وجود داشت، آتش نشانان با اقدام به موقع و در زمان مناسب، عملیات پیشگیری و احتیاط حریق و ایمن سازی را در پیش گرفتند و با کنترل محل حادثه از هرگونه آتش سوزی احتمالی جلوگیری کردند.

فدایی تصریح کرد: عملیات در مدت زمان 14 ساعت با حضور آتش نشانان در قالب تیم های احتیاط از حریق، عملیات ایمن سازی با همکاری عوامل راهدا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشگیری از انفجار تانکر سوخت 20 هزار لیتری در کاشان

پیشگیری از انفجار تانکر سوخت 20 هزار لیتری در کاشان