مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 بهمن 1401 ساعت 16:252023-02-14اقتصادي

970 هزار مسافر در پایانه های مسافری استان سمنان جابجا شدند


رییس اداره حمل و نقل کالا و مسافر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سمنان گفت: طی 10 ماهه سال جاری 972 هزار مسافر در پایانه های مسافری استان جابجا شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مجید عرفانی تبار ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران به میزبانی راهداری استان سمنان ضمن بیان اینکه طی 10 ماهه سال جاری 972 هزار مسافر در پایانه های مسافری استان جابجا شدند، تاکید کرد: پایانه های مسافری استان سمنان در این بازه زمانی 145 هزار سفر را ثبت کردند.

وی با بیان اینکه پایانه مرکز استان با جابجایی 220 هزار مسافر به خارج استان یکی از پرافیک ترین پایانه های استان سمنان در 10 ماهه سال جاری بوده است، افزود: تقویت شبکه حمل و نقل مسافر با همکاری برندهای فعال در این حوزه در دستور کار است.

رییس اداره حمل و نقل کالا و مسافر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان با بیان اینکه 887 دستگاه ناوگان مسافری عمومی در استان فعال است، گفت: نظارت های لازم از سوی کارشناسان اداره کل بر نحوه عملکرد رانندگان و توقف ناوگان در محل مجتمع های خدماتی رفاهی بین راهی برای صرف غذا و ادای فریضه نماز به صورت روزانه و با استفاده از سامانه سپهتن انجام می شود.

عرفانی تبار با بیان اینکه در استان سمنان همچنین زیرساخت های دریافت بلیت با استفاده فناوری های نوین نیز وجود دارد، ابراز داشت:


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

970 هزار مسافر در پایانه های مسافری استان سمنان جابجا شدند

970 هزار مسافر در پایانه های مسافری استان سمنان جابجا شدند