مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 بهمن 1401 ساعت 16:402023-02-14اقتصادي

مسئولیت امور ستاد تنظیم بازار به رییس سازمان حمایت واگذار شد


قائم مقام وزیر صمت در امور بازرگانی طی نامه ای مسئولیت همه امور مربوط به ستاد تنظیم بازار را به رییس سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان واگذار کرد.

- قائم مقام وزیر صمت در امور بازرگانی طی نامه ای مسئولیت همه امور مربوط به ستاد تنظیم بازار را به رییس سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان واگذار کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید مهدی نیازی، قائم مقام وزیر صمت در این نامه از فرهید زاده، رییس سازمان حمایت خواسته با استفاده از ظرفیت این سازمان، همکاری معاونت ها، ادارات استانی و هماهنگی با سایر دستگاه های ذیربط نسبت به اجرای ماموریت های محوله و پیگیری موضوعات مرتبط اقدام کند.

نیازی در این نامه نوشته که ماموریت و مسئولیت پیگیری و اقدام کلیه موضوعات مرتبط و ارجاع شده از سوی ستاد تنظیم بازار به رییس سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان واگذار می شود.

البته براساس این نامه ماموریت تنظیم بازار محصولات و کالاهای مرتبط با وزارت صنعت، معدن و تجارت مطابق با شرح وظایف و ساختار ابلاغی، بر عهده دفاتر رشته فعالیتی و معاونت های ذیربط است.

قائم مقام در امور بازرگانی در این نامه تاکید کرده که ضمن ساماندهی مناسبت در سازمان حمایت، برنامه ریزی و هماهنگی لازم صورت پذیرفته و اقدامات مورد نیاز در اسرع وقت انجام شود و در پایان خواستار ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئولیت امور ستاد تنظیم بازار به رییس سازمان حمایت واگذار شد

مسئولیت امور ستاد تنظیم بازار به رییس سازمان حمایت واگذار شد